Workshop ‘Bloggen voor je bedrijf’

“Ontdek de kracht van waardevolle content”

Daar zit je dan achter je laptop. Je ziet de cursor driftig knipperen terwijl je eigenlijk zelf ijverig aan de slag had gewild met het schrijven van een blog. Maar er komt niets uit je vingers. En heb je eindelijk na uren zwoegen een blog geschreven durf je hem niet online te zetten. Want is het niet te lang? Of te kort? Allerlei vragen komen in je boven die je tegenhouden. Uiteindelijk zet je hem toch online en het wachten begint. Een week later heeft nog niemand hem gelezen of gereageerd.

Wat een zonde van je tijd!

Hoezo bloggen levert zichtbaarheid op? En hoezo is dit goed voor de binding met je klanten? Na een drietal blogs sta je op het punt om de handdoek in de ring te gooien. Dit heeft geen zin.

Hier loop jij tegenaan:

Q

Zit er wel iemand op mijn verhaal te wachten?

Q

Straks vinden ze het belachelijk wat ik schrijf of krijg ik zware kritiek.

Q

Pfff het kost ook allemaal zoveel tijd dat bloggen, je moet ook met zoveel dingen rekening houden.

Q

Drie of vier onderwerpen kan ik nog wel verzinnen, maar daarna.. Alles is toch al gezegd?

Q

Het kost me zoveel tijd om bezig te zijn met bloggen en dan moet ik ook nog iets op social media plaatsen en nieuwsbrieven sturen en… Ik heb daar helemaal geen tijd voor. 

Hoe zou het voor je zijn als je zonder problemen weet waarover je kunt schrijven, wanneer en in welke vorm?
Dat je vol zelfvertrouwen jezelf kunt laten zien en jouw verhaal daarbij naar buiten brengt?

Hoe zou het voelen als:

Je nooit meer verlegen zit om inspiratie?

Je geen twijfel meer voelt om hetgeen wat van binnen borrelt ook werkelijk te delen, omdat je weet dat je daar je volgers mee kunt helpen.

Je weet wat je wel of niet moet doen als het gaat om bloggen voor je bedrijf dus daar geen twijfel meer over bestaat.

Je een duidelijke kapstok hebt voor je blogs waar je altijd op terug kunt vallen. 

Je weet hoe je tijd kunt besparen juist door te bloggen.

Je ECHT contact krijgt met je volgers, die vervolgens fan worden en uiteindelijk klant

Wat nou als ik je vertel dat dit mogelijk is. Wanneer je meedoet aan mijn workshop ‘bloggen voor je bedrijf’ help ik jou aan eindeloze inspiratie voor blogonderwerpen en ga je de deur uit met een duidelijk plan en genoeg kennis om vol vertrouwen te bloggen.


Na deze workshop:

R

Heb jij een bak vol ideeën voor blogs voor het hele jaar en weet je hoe je deze effectief in kunt zetten.

R

Weet jij hoe een blog eruit ziet en op welke manier je een blog kunt opstellen.

R

Bespaar je uren en waardevolle tijd omdat je een snelle en simpele manier hebt gevonden om al je andere content te maken zoals social media posts en nieuwsbrieven. 

R

Heb jij de kracht van het bloggen ontdekt en weet je precies hoe je dit voor jouw bedrijf kunt toepassen.


Oftewel, je weet precies op welke manier bloggen werkt voor jou en je durft jezelf ook te laten zien.

Blogs waarmee je fans creëert

Blogs waar iedereen op wilt reageren

Blogs waarmee je anderen inspireert

Blogs waarmee je je onderscheid in jouw markt

Kortom, blogs die voor jou werken.

 

Praktisch

De volgende workshop wordt in september 2019 gegeven.
Datum nog niet bekend.

Wil je direct aan de slag op een moment wat jou het beste uitkomt? Deze workshop is ook online beschikbaar, maar dan nóg uitgebreider en inclusief toffe bonus.

Meer informatie over de offline workshop? Vul het contactformulier in of stuur me een berichtje via social media en ik vertel je er meer over!

Ben je, ondanks dat er nog geen datum vast ligt, wél geïnteresseerd?
Stuur me dan een berichtje, dan houd ik je op de hoogte.

Ja ik wil waarde delen door te bloggen voor mijn bedrijf!

3 + 14 =

Wanneer moet je vooral niet meedoen aan deze workshop?

Wanneer je toch niet van plan bent om tijd vrij te maken om te bloggen

Wanneer je niet bereid bent om ook maar iets persoonlijks over jezelf te delen.

Wanneer je niet zit te wachten op bakken met inspiratie en bloggen maar een vies woord vindt.

Als je denkt dat je klanten cadeau krijgt bij elke tankbeurt en je liever geen moeite doet.

Als je denkt dat ik je precies voorkauw wat je moet doen en je het liefst nog wilt dat ik het uitvoer ook.

Toch nog aan het lezen? Dan heb ik vast iets bij je getriggerd… Waar wacht je nog op?