Blog
Bloggen voor je bedrijf is niet zomaar een marketingstrategie. Het is een manier om zowel gevonden te worden als binding te krijgen met je doelgroep. Hoe je bloggen voor je bedrijf in kunt zetten en meer over contentmarketing lees je twee-wekelijks in een nieuwe blog vol tips, stappenplannen en checklists. Raak geïnspireerd, neem actie en maak impact!
7 tips voor content tijdens de zomermaanden
Het is elk jaar weer hetzelfde liedje. De zomermaanden breken aan en opeens lijkt heel ondernemersland op vakantie te zijn. Mensen zijn minder bereikbaar. De telefoon gaat bijna niet. En ook op social media zie je vooral vakantie plaatjes voorbij komen en maar weinig...
17 boeken die je deze zomer wilt lezen
Alhoewel de meeste mensen door het jaar heen het vaak te druk hebben om een boek te lezen merk je in de zomer toch wel een piek. Mensen die regelmatig een boek lezen, lezen in de zomer vaak nóg meer. En mensen die zelden een boek aanraken hebben in de zomer opeens wel...
Meer dan 50 content ideeën voor Instagram Stories
Instagram Stories. Een van mijn favoriete kanalen om content te delen. En dan niet omdat het een geweldig marketing instrument is (wat het dus wel is), maar vooral omdat het je zichtbaarheid op een hele mooie positieve manier vergroot. Je maakt direct contact met de...
De ultieme gids voor het schrijven van Instagram teksten
Alhoewel Instagram nog vaak gezien wordt als kanaal waar het draait om toffe, mooie en perfecte foto's is juist het schrijven van goede Instagram teksten steeds belangrijker. Het draait namelijk steeds minder om het perfecte plaatje en veel meer om inhoud. Niet gek...
11 manieren om meer interactie te krijgen op Instagram
Meer bereik, meer reacties, meer volgers en natuurlijk meer klanten. Dat zijn de meest gegeven antwoorden van ondernemers op de vraag wat zij eigenlijk willen op Instagram. En het mooie is dat er één ding is wat zorgt voor een groei in al die voorgenoemde zaken. En...
Hoe voeg je waarde toe aan je Instagram content?
Hoe creëer je content voor Instagram die ook nog eens waardevol is? Social media is allang niet meer zien en gezien worden, maar draait om relevante content. Content die van meerwaarde is voor je volgers, waar mensen bewust naar op zoek gaan en die verbind. Maar hoe...
Zes lessen die ik leerde tijdens het opnemen van video’s
Thuiswerken is voor mij niet vreemd. Dit doe ik al jaren met veel plezier. Met uitzondering van de trainingen en workshops die ik buitenshuis geef natuurlijk. Nu we echter gedwongen zijn om thuis te werken merkte ik dat sommige dingen zoals het opnemen van video's...
7 redenen om je bedrijf zichtbaar te maken op Instagram
Dit jaar bestaat de app Instagram alweer tien jaar. En in die tien jaar heeft het zich ontwikkelt tot een krachtig marketinginstrument waarmee je de zichtbaarheid van je bedrijf kunt vergroten. Echter heeft nog steeds niet elke ondernemer door hoe belangrijk Instagram...
Waarom werken met een content strategie super belangrijk is
Het lijkt allemaal zo simpel. Je bedenkt wat onderwerpen om over te bloggen of om over te schrijven op social media en je bent klaar. Toch gaan daar de meeste ondernemers de mist mee in. Want die onderwerpen zijn snel bedacht - alhoewel dat voor veel ondernemers al...
Thuiswerken met kinderen: 21 tips
Thuiswerken met kinderen. Je ziet overal tips voorbij komen. Dus waarom schrijf ik dan ook een artikel hierover? Om eerlijk te zijn komt dat omdat ik vooral heel veel tips lees waarbij er geen rekening wordt gehouden met de huidige situatie. Dat zijn vaak tips die nog...
Plant NU je zaadjes zodat je straks kunt oogsten
Wat is er in een korte tijd toch veel gebeurd. Hoorde we eind februari over het eerste geval van Corona in Nederland, nog geen drie weken later ligt vrijwel heel Nederland plat. Veel ondernemers moesten hun zaak sluiten en/of anders inrichten en er heerst stiekem toch...
De Know Like Trust factor inzetten op Social Media + 15 voorbeelden
Social media is ideaal om je Know Like Trust factor te vergroten. De Know Like Trust factor is in de marketing wereld een heel bekend begrip. Het gaat om de reis die mensen doorlopen voordat ze überhaupt klant bij je worden. In het kort komt het erop neer dat...